Rökare, gå och dö

En sak som jag stör mig något brutalt på är människor som röker och tar sista blosset innan de går på bussen och blåser ut röken när de klivit ombord... Vad är det för jävla respekt mot människor? Jag blir så trött. Jag röker inte men jag respekterar de som gör det eftersom det är deras val att röka. Men enligt mig borde rökare respektera dem som inte röker. Självklart finns det folk som har respekt men långt ifrån alla kan jag tycka.
Läste precis i Metro. De hade intervjuat människor och frågat dem vad dom stör sig på i kollektivtrafiken och hur de tycker att deras medresenärer beter sig. Det är en man som säger som jag, att det är värst med rökare som blåser ut sista röken när de klivit ombord...

Så skärpning, annars hoppas jag innerligt att ni dör av lungcancer allihopa för jag vill inte dö av passiv rökning ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0