It isn't just rainbows and butterflies

Ligger i min säng efter en intensiv dag. Började med 2,5 timme nationellt prov i engelska, listening och reading. Fy säger jag bara. Sedan hade vi hästkunskap resten av dagen och som jag sa i morse, kul...

När jag kom hem åkte jag och mamma en sväng till backaplan, bara för att jag skulle få köra nånstans. Det är nära nu! Satt sedan resten av kvällen i powerpoint och försökte få ihop en redovisning, blev helt okej.

I alla fall, sjukt hur mycket man kan sakna någon. Har inte träffat Toni sen i söndags och lär inte hinna träffa han förrän lördag eftersom han jobbar kväll. Var längesen det gick drygt en vecka emellan tills vi träffades. Helt galet, känner mig så tom utan han, nästan ensam. Inte för att jag är det, men han är en sån otroligt stor del av mitt liv så utan han är jag inte hel.

Ska i alla fall försöka sova nu, night på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0