Helgen!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag men har haft en del att göra eller så har jag inte orkat.
I alla fall, jobbade i lördags. En tik har fått valpar så nu fanns det fyra små bebisar i valplådan, 12 dagar gamla. Så söta! Dom har världens finaste morsa så dessa kommer bli super. Efter jobbet åkte jag till mormor för att testa min balklänningen ingen och när vi kom innanför dörren sprang den här krabaten fram till oss i hallen!
Han heter Mad Max och är bror till min mormors valp Mickey Mouse a.k.a Micke. Måste säga att jag föll som en fura när jag såg han, så otroligt söt och trevlig. Aja, drömma kan man ju alltid, men hade ju inte tackat nej.
I alla fall, klänningen var för liten så mormor skulle fixa lite till på den.
.
Var med Toni nästan hela söndagen och sedan satte jag mig med mitt  projektarbete som förövrigt är klart nu, glad chey! SÅ nu är det bara att tagga resten av alla 150 grejerna vi ska göra nu innan slutet... Aja det är bara att prioritera det som är kvar och hoppas på att jag hinner göra allting helhjärtat och få hyfsade betyg.
.
Idag har jag varit i skolan och skrivit ett licensprov, Zoorf, vilket är för att få öppna zooaffär, i tre timmar, vilket var väldigt svårt. Mina lärare sa att man inte behövde plugga till det men kan ju säga att jag tycker att det borde man gjort för det var riktigt knepigt. Men nu är det i alla fall gjort så nu behöver jag inte tänka mer på det.
Nu ska jag sätta mig och kolla på tv en stund innan jag går och lägger mig. Hoppas ni får en trevlig kväll!
Nightynight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0