Äntligen sängen!

Ligger äntligen i sängen efter en ganska så lång dag.
Var i skolan från 9.40 till 14.50 och blev påmind under varje lektion att vi har 150 prov fram tills vi slutar... Inte jätte kul, men det är bara att bita ihop och kämpa nu det sista. I alla fall, fick hämtat min klänning som jag beställde förra veckan. Den är himla söt faktiskt. Senare fick jag mail från trafikverket att jag har fått tider för uppkörning och teorin, but im gonna keep it as a secret tills dagen jag fått mitt körkort! Hehe..
När jag väl kommit hem käkade jag och sen åkte ut och körde lite brumbrum med pappa. Sedan satte jag mig med våran religionsuppgiften som ska vara klar imorgon och den är nästan färdig! Måste bara prata med min lärare om lite småsaker.

Men nu alla fina ska jag lägga mig och sova. Godnatt!

Såhär ser den ut! Fin va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0