Trött!

Är skit trött idag! Fattar inte riktigt varför, för jag gick inte och la mig så sent igår.

Iaf, sov hos Toni i natt. Igår fick jag världens magkatarr attack i skolan, trodde jag skulle dö för ville bara lägga mig ner i fosterställning och gråta. Som tur är har jag världens bästa pojken som tog mig till Apoteket så jag kunde köpa tabletter mot det. Jag har käkat så mycket skit nu det senaste så det är nig kroppens sätt att säga ifrån, så nu blir d inget mer skräp på ett bra tag för så illa som det var igår har det aldrig varit.

Idag ska vi till Clarebergs ridklubb och vara där hela dagen för att kolla lite på hästarna och så. Tur att det är fint väder och någorlunda varmt för annars har det varit flera minusgrader och skit kallt i stallet, så ska inte klaga!

Hade inte mer än det
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0