Praktik

Sitter på bussen påväg till Mölndals Zoologiska där jag ska ha praktik de kommande 3 veckorna. Det ska faktiskt bli kul, har haft lite fördomar mot det innan, typ att det verkar tråkigt, eftersom jag inte är så överförtjust i smådjur men jag antar att jag har mognat de senaste 2 åren och släppt mina fördomar för att i alla fall ge det en chans... Haha.
I vilket fall som helst, börjar klockan 10 varje dag, vilket är sjukt gött. Slutar däremot inte förrän 6 men det är ju som en vanlig arbetsdag, så det är bara att get used to it.

Efter praktiken idag ska jag hem till Emmeli. Hon tränar mellan 6 och halv 8 så jag tänkte att jag kunde simma medan hon tränade, men tänkte om när jag insåg hur mycket grejer jag var tvungen att ta med mig. Så får träna imorgon istället!

Hade väl inte så mycket mer än det just nu, men skriver väl sen ikväll.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0