På bussen

Just nu sitter jag på bussen på väg mot skolan. Var ute och övningskörde med mamma igår och det kändes riktigt riktigt bra! Har bokat körlektioner nu med så det är bara att fortsätta, jag vill ha det där god damn körkortet! Såg en jätte söt bil igår på blocket som jag vill ha! En volkswagen beetle 2,0 från -98, en bubbla alltså, så söt! Kostar dock 30 papp så jag kan ju fortsätta drömma men den är jätte fin! Den blir min motivation att kämpa för mitt körkort.

Idag ska jag hem till Toni efter skolan, så får se vad vi hittar på. Både han och jag är lite halv sjuka så ja, blir bänkade i sängen framför tvn antagligen.

Ni får ha d gott så länge!
Puss

Är den inte söt ? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0