Nu

Just nu sitter jag på bussen på väg till Toni. Idag hade jag en körlektion och det gick riktigt bra fram tills jag skulle backa runt hörn och backa in på en parkering. Jag kan verkligen inte backa, är riktigt dålig på det så det får jag träna på, för är det någonstans jag kommer faila uppkörningen så är det där i sånna fall. Anyway, att köra bil är riktigt kul, speciellt i stan. Det är mycket mer att titta på om man jämför med hur det är att köra hemma, där kanske det går en människa över ett övergångsställe medan inne i stan stannar man i princip vid varje övergångsställe för att det går folk där hela tiden. Kul i vilket fall som helst!

Vi fick våra studentmössor i dag! KLAAAAAAAAD CHEY! Det är nu man inser hur kort tid det är kvar i skolan, och hur snabbt det har gått. 12 år i skolan och nu är det bara några månader kvar, helt sjukt. GOT TO LOVE!

Imorgon ska jag träffa Liz1 och så ska vi in till stan och tjöta över lite öl och cider, hur mysigt som helst. Det blir dock en tidig kväll för jag ska upp tidigt på lördag och skriva högskoleprovet. Det kommer antagligen gå åt helvete men då har man i vilket fall som helst testat!

Hade inte så mycket mer än det men kanske skriver imorgon.
Puss !

Visst är den tjusig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0