Justin Bieber?

Hahaha alltså jag dör. Jag satt och väntade på bussen i stan och så sätter det sig en kille brevid mig på bänken, inget konstigt med det. Men efter en stund börjar han sjunga på Justin Biebers låt Baby, och jag tror jag håller på att smälla av. När jag vänder mig om för att titta på han så sitter han och sjunger mig rätt i ansiktet, alltså hur ska man reagera på det? Så jag reste mig och gick, haha , jävla pinsamt. Visserligen kunde han sjunga, men vafan, lite måtta får det vara på grejerna, haha!


Kommentarer
Postat av: Liz1

hahahaha! skrattar fortfarande åt d :D

2012-03-21 @ 13:00:10
Postat av: Malin.

Haha ja alltså det är så sjuuuukt! Hahaha :D

2012-03-21 @ 13:01:49
URL: http://mrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0