Just nu

Just nu ligger jag i sängen. Jag är  fortfarande galet trött efter helgens arbete och samtidigt fortfarande lite sjuk så det är tufft!

Idag var första dagen i skolan efter tre veckors praktik. Jag är väldigt glad att vara tillbaka i skolan eftersom jag hade jätte tråkigt i zooaffären efter jag hade städat alla burarna. Anywaaay, efter skolan drog jag till stan och köpte nya converse eftersom mina andra är helt trasiga på insidan, kan praktikst taget dra loss gummit i hälen. Så nu är jag stolt ägare för ett par navy blue converse :D

När jag kom hem satt jag och mamma och solade på altanen, det var riktigt varmt mitt i solen faktiskt. Våren är äntligen här! Imorgon skulle det bli typ 17-18 grader, gooooott!

I alla fall, ska sova nu så ni får ha det bra!
puss!

"There are seven billion people on earth, dont let one destroy your day"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0