I love you, in the most heterosexual way

Igår var jag med min female boo Liz1. Blev lite ändrade planer så det blev fruktsallad och glass istället, omnomnom. Min bästa vän, i love u! <3

Idag har jag skrivit högskoleprovet. Fan vad jobbigt det var, är ju inget matte geni direkt så det gick sådär. I vilket fall som helst är jag glad att det är gjort, men ska jag plugga igen till hösten så kommer jag göra det igen, kanske även om jag jobbar, får se på det. Det är bra meriter att ha liksom.

Nu sitter jag och väntar på bussen till Toni som kommer om 8 minuter. Har bara skinnjacka på mig så det är skit kallt, borde tagit vinterjackan imorse!

Nä nu fryser mina fingrar snart fast men skriver väl imorgon eller något !
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0