Död åt ångest

Ångest är nog min närmsta vän. Jag får ångest för allting. Är det inte håret är det min kropp, är det inte det är det av nån annan anledning. Det känns som att det alltid är nånting och jag är så trött på det. Jag borde inte klaga egentligen för jag har allting som jag behöver, men jag är inte mer än mänsklig. Jag blir bara så trött på deeeeeeeeeeet. usch.

ÄÄÄÄÄÄnyway. Åttonde dagen på praktiken. Idag har jag sett en leopardgecko ödla ömsa skinn. Trodde faktiskt inte att de gjorde det, trodde bara det var ormar som gjorde det, hehe. Men iaf, det var väldigt äckligt och fascinerande på samma gång. Har även ändrat uppfattning om ödlor. Dom är faktikst inte så äckliga, mest coola faktiskt.
Tänkte lägga upp lite bilder på de söta och mindre söta djuren jag är med varje dag!

Axolotl - fräääcka djur!
image description

image description

Gerbiler
image description
image description

En leopardgecko bebis - superhypo. Tydligen heter färgen så ^^
image description
image description

Dvärgskägggam unge. " you wanna die or whaaaat?" haha


Leopardgecko. så sööööt , haha


Det var allt jag hade att bjuda på ikväll, puss på mina 3 läsare <3

image description


Kommentarer
Postat av: Liz1

"Det var allt jag hade att bjuda på ikväll, puss på mina 3 läsare <3"



haha, var bara tvungen för tyckte d va klockrent :D

2012-03-20 @ 13:25:39
Postat av: malin.

haha, truuuuue ju:D

2012-03-26 @ 22:32:27
URL: http://mrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0