The Vampire Diaries

Idag har jag vart hurtig. Var på gymmet halv 8! Ska ju som sagt börja mitt nya liv nu, och då får man offra en sovmorgon eller två. Och ah, det var väl det hurtiga jag gjorde idag ... haha! Har knarkat pistagenötter idag, åh det är sååå gott! Har man tatt en så måste man ha flera, så är det bara!
.
Nu sitter jag i sängen, har precis kollat på det senast avsnittet av The Vampire Diaries. Det är nog den bästa serien ever, jag är beroende. Har även läst alla böckerna, och det som är det roliga är att det är typ samma story i serien som i böckerna fast sett ur ett annat perspektiv eller vad man ska säga. Det är samma händelser fast det är inte samma ändå... ja det låter ju lite rörigt, men jag kunde faktikst inte förklara det bättre. TYDLIGEN, jag är inte helt säker, men tydligen har det kommit ut en ny TVD - bok "The Phantom" ... och om det stämmer, så ska jag köpa den. Får kolla upp detta lite närmare. Om jag var tvungen att välja mellan böckerna eller serien så är böckerna ett givet val då jag är bokfantast, even if the Salvatore - brothers are pretty gorgeous ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0