Plugg, plugg och mera plugg!

Ja, det är som rubriken massor att göra nu känns det som. Provet på fredag, har ett par rester i svenskan som ska lämnas in och projektarbetet som det känns som att det börjar ta sig. Ångesten att inte hinna klart i tid är i vilket fall inte lika jobbig som den varit innan.
Imorgon ska jag till gymmet på morgonen tänkte jag, antingen vid 7 eller halv 8... det beror på hur pigg (trött!) jag är. Jag har dock fuskat med att äta godis, hähä, men det är ju inget man slutar med på direkten när man inte har gjort annat än att trycka i sig godis varje dag under lovet. Det får bearbetas successivt! 
Fick idag reda på att vi slutar 11.50 imorgon, väldigt skönt. Dock ska jag och Angelina stanna kvar i skolan för att plugga, både snacka om vårat projektarbete och plugga inför anestin på fredag. Det känns som att om man är i skolan och pluggar får man mera gjort än om man pluggar hemma, för jag fastnar alltid vid något annat Facebook är en stor bov i det hela, även läsa andras bloggar. Så motivation är det ingen brist på, det handlar bara om lathet.
Nu får jag fortsätta plugga, skriver väl mer imorgon.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Vera

Måste också sätta igång med allt plugg men det fixar vi, snart studenten!!!

2012-01-17 @ 20:57:41
URL: http://veronicavt.blogg.se/
Postat av: malin.

Absolut! åh vad jag längtar!

2012-01-17 @ 20:58:36
URL: http://mrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0