Om det är någonting jag tänker göra så är det att kriga

Goddag!
Slutade halv 12 idag så det blev att åka hem och sätta sig och plugga. Har tre redovisningar nästa veckan, den ena viktigare än den andra. Jag förstår inte hur lärare tänker när de planerar in allting SAMMA VECKA! Dom tänker tydligen inte på att vi har ett liv utanför skolan. Hur som helst så har jag än så länge fått rätt så mycket gjort ändå. Kommer dock bli tvungen att plugga över helgen för att få alla projekt klara i tid, jag hatar att vara ute i sista minuten men det är så det får bli, finns inte så mycket att göra när man inte börjat i tid.
.
Hittade en bild från förra året när man verkligen ser hur långt hår jag hade... Måste köpa en bättre hårinpackning, någon med förslag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0