Lördag

Godkväll!
Natten spenderades som sagt med Emmeli, blev lite vampire diaries, the Secret Circle och vin. Mysigt! <3

Idag har jag vart i stan med Toni och för de som missade det så var d snöstorm! Blöt blev man. Var inne på barbarella och köpte ny stav till min tungpiercing, igen. Den andra var cepe, så var tvungen att byta tillbaka till min läkstav som förövrigt är alldeles för lång! Så det fick bli en ny. Hade velat ha en blackline men fanns inte i den storleken jag ville ha. Lite synd, men får köpa en längre fram när jag kan gå ner en storlek till ;)

Nu sitter jag och Toni och käkar popcorn och godis. Kommer troligtvis somna snart men ska försöka vara uppe längre för hans skull!
Ha en awesome kväll, PUSS!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0