Kan inte sova!

Alltså jag är så sjukt dålig på att sova ensam! Jag tänker för mycket då, och just nu snurrar det alldeles för mycket i huvudet för att kunna somna. Skolan är nog en stor bandit i detta, får sån ångest över att det är så mycket på en och samma gång, hur ska man hinna? Och hur ska man kunna sova när man har ångest?!
.
Känner för att jag måste skriva av mig. Jag är en person som sätter andras känslor före mina egna. Ibland är det bra, ibland är det dåligt. Om jag blir nertrampad så ger jag inte tillbaka för det gör ju inte mig till en bättre människa, snarare sämre. Jag är förlåtande och jag ger människor en andra chans. Jag vill inte att människor ska tycka eller tala illa om mig. Jag kan inte vända människor ryggen och låstats att de inte existerar bara för att de har gjort saker som är mindre bra eller för att jag inte går ihop med en del människor. Jag dömer inte. Det är sådan jag är och jag är nöjd med det. Om jag hade ändrat mitt sätt att se på människor, eller ändrat mitt sätt att ta ställning till olika saker hade mitt samvete inte längre hållt mig i handen. Jag agerar efter det som känns rätt och endast det som känns rätt för MIG. Det kan ingen ta ifrån mig.
.
"Jag står för varenda rad jag lagt och därför kommer jag alltid vara äckligt äkta."

Kommentarer
Postat av: Vera

Samtidigt som det kan vara bra egenskaper, vinner man inte alltid på det, tro mig. Har varit på dessa platser så många gånger, därför är jag som jag är idag, kanske folk tycker jag är känslokall, men det är också vissa människor som fått mig att bli det, man ska inte låta folk köra över en och man ska inte ta massa skit!

2012-01-27 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0