It's the hope in your eyes that i cling to, and i pray to god it never leaves you

Godmorgon!
Sitter på bussen på väg till skolan. Har mitt anestesi-prov idag, får väl se hur det går med det. Känns som att jag inte gjort annat än att plugga på det men ändå är jag osäker ... Så det får gå son det går idag helt enkelt.
Ikväll ska jag se Frölunda - Modo i Scandinavium med familjen och min moster. Sedan spendera resten av natten med min fina Emmeli!

That's all i had for now, PUSS!
Insåg för ett tag sen att det ser ut som jag har ett hjärta till pupill, lite awesome! :)


Kommentarer
Postat av: Toni

love U<3

2012-01-21 @ 02:58:56
Postat av: Malin.

Älskar dig med love <3

2012-01-21 @ 13:52:57
URL: http://mrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0