Thank God its friday!

Sitter på bussen på väg till jobbet. Alliz fick 7 små flodhästar igår, så sööööta! Samtidigt är de andra valparna 7 veckor och tack gode Gud för att de åker snart! Dom är riktiga vilddjur, biter i allt och hårt som satan. Väldigt söta dock.

Igår var d en hund som "bet" mig i armen så nu ömmar den som fan. Räcker att jag spänner handen lite så känner jag av det. Tar man på den dör jag typ. Det är dock inget sår eller något sånt utan det är väl något invärtes antar jag. Ah hundar är rätt spännande ibland.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Fick frågan om jag skulle med ut ikväll men det känner jag att jag verkligen inte orkar. Har inte pengar till det heller, vill spara lite och inte blåsa allt på sprit. Så det blir chillkväll med Toni istället, vilket iof är super.

Delar med mig av mina favoriter, TROLLS! Älskar dom haha, så sjukt bra.

TROLOLOLOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0