Got to be you.

"your actions speak louder than words
and you're about to break from all you've heard
don't be scared, i ain't going no where
i'll be here, by your side
no more fears, no more crying
but if you walk away
i know i'll fade
cause there is nobody else
it's gotta be you."

Har väl inte vart så bra på att uppdatera det senaste men har inte haft så mycket att skriva direkt.
Kort dag idag sen drog jag till gymmet men tycker det är så tråkigt att träna själv där så tänkte gå ut och springa sen i eftermiddag ist, det är iaf roligare.
Ska nog städa mitt rum snart, ser lite fööör stökigt ut, så får göra något åt det känner jag. Sedan börja på mitt CV. Får ångest av bara tanken på vad jag ska göra efter gymnasiet, har verkligen ingen aning.

Iaf, allt jag hade för nu, kÖÖÖÖS.

Kommentarer
Postat av: Vera

Glöm inte att vika kläderna i garderoben!!

2012-02-23 @ 16:32:14
URL: http://veronicavt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0