Get out of my head, fall into my arms intead.

Sitter och pluggar trååååååkig religion. Tror jag spyr, uuusch. Vet att jag bprde plugga egentligen men har verkligen ingen motivation till det nuuuu. Bajs säger jag bara. Hade hellre kollat på TV.

Idag har vi vart och spelat beach volleyboll med skolan. Sjukt kul faktikst. Vann 3/7 matcher... haha men tycker faktikst vi kämpa bra endååååå. Cred till Powerpuff pinglorna. Efter vi var klara åkte jag tillbaka till Toni för att hämta mina religionsböcker som jag glömde i morse. Alltid är det nåt.

Nu har jag iaf bokat tid för att klippa mig. Det kommer svida så hårt för dom kommer bli tvugna att ta jätte mycket eftersom det är så slitet, men efter det är det bara att fortsätta med mina hårinpackningar och ricinolja så kanske det nåndag blir långt igen. I vilket fall som helst, thursday is doomsday!

Aja. har väl inte så mycket mer att skriva.
Ha en trevlig kväll, puss! 

If you wanna know
You wounded me
You wounded me down to the bone
But a little bit
Just a part of me
A part of me knows
We don’t wanna fight on
And I Know your pain
is the same
And I forgive you.


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0