Fredag igen

Satt och kollade i min kalender förut och fastnade med blicken på nästa vecka. Jag såg att det var någonting som inte stämde, men kunde inte sätta fingret på vad förrän jag såg med fasa att det var tryckfel! Februari hade inte någon 30:onde dag... Då kom jag på hur dumt det lät... visserligen är det skottår men februari har ju ALDRIG haft 30 dagar, haha. Hade ett litet awkward moment för mig själv en stund.

Äääänyway, sitter och pluggar religion. Vi har prov på torsdag på kristendom, judendom och lite om islam. Känner att det kommer ta ett tag innan all information sätter sig, för det är verkligen inte ett av de roligaste kurserna i skolan. Har nån debatt nästa vecka i hästkunskap/djursjukvård. Fattar verkligen inte vad det är man ska kunna eller vad den går ut på men det märker jag väl på fredag.

Imorgon ska jag jobba. Det är även valputlämning vilket är gaaaalet skönt eftersom denna kullen har vart extremt bitiga och på. Har inte kunnat byta tidningar utan att dom har hängt i benen allihopa.
Det är också väldigt skönt att den mesta isen har smält så jag slipper ramla och slå halvt ihjäl mig som jag gjorde förra veckan. Satte mig på rumpan ett flertal gånger, lite jobbigt.

Nä, nu ska jag sätta mig och kolla på teve med min kära familj, orkar inte plugga mera idag. Får ta resten imorgon.  Det är ju trots allt fredag.
Ha en trevlig helg, Puss på er !


Saknar att kunna ha mitt löshår. Aaaaja, får köpa nytt till sommaren eller nååånting, så gött att ha långt hår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0