Dags igen

Nu när jag äntligen blivit frisk tänkte jag börja träna igen. Jag har också tänkt börja deffa, vilket innebär att man bränner fler kalorier än vad man tar in och på så sett tar ner fettprocenten i kroppen. (Typ?) Inte för att jag tycker att jag är fet eller något sånt, mer för att man äter bra och nyttig mat och förhoppningsvis få kroppen att må bättre. Har i stort sett misshandlat min kropp med allt onyttigt jag ätit det senaste men nu är det stopp! Nu ska det bli lite ordning på torpet igen.

Idag är det inte nån lång dag i skolan. Djur för forskningsändamål, lunch och sen projekt och företagande. Efter det slutar jag och då hade jag tänkt dra till gymmet. När jag kommer hem tänkte jag plugga om det finns något att plugga till och sen kolla ett avsnitt The Vampire Diaries.
Nä nu får jag käka färdigt, ska snart dra tll bussen.

Pusshaaaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0