BAJS

Det är en grej, eller två, som jag stör mig på faktiskt, och det är att jag först och främst inte kan se min statistik på min blogg, sedan att när jag skriver kan jag inte ändra strukturen (fet,kursiv, understruken) på texten och inte heller göra mellanrum när jag ska göra nytt stycke. Fattar inte vad det är som är cp, för alla andra kan ju ändra sin sturktur? Vet inte om det är min dator som är kass men det är väääääldigt störande. Det ser skit bra ut när man arbetar i redigeraren men så fort man publicerat det så försvinner det.. Dunno what to do!
.
Galet söt var man i typ 7an, haha döööööör

Kommentarer
Postat av: Vera

Kan vara för du har google chroom! Blogg.se har lite svårt att samarbeta då....

2012-02-09 @ 23:04:23
URL: http://veronicavt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0