Bad update!

Har vart super dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men har inte haft tid riktigt. Jobbade lördag och söndag.

På söndagen var det bara hem och duscha och för att sean åka igen. Träffade Liz1, åkte in till stan och kollad epå lite grejer och drack chailatte. Myyysigt! Senare åkte jag till Toni. Idag har jag och han vart tillsammans i 1 år och 4 månader, och för att fira det var vi IGÅR på en grekisk restaurang och käkade och sen gick runt och kollade i stan. En grej som jag stör mig på är att när man absolut inte har några pengar så hittar man hur mycket snygga kläder som helst. Har man däremot pengar och har bestämt sig för att shoppa så hittar man inte nåt. Förstår mig inte riktigt på det där ... Aja! Idag har vi iaf inte gjort så mycket, legat och kollat på film hela dagen, mysigt! Saknar Toni redan. Sjukt vilken seperations ångest jag har.

Imorgon ska jag jobba, torsdag och fredag med. Sen är det helg och sen skola igen. Kan ju inte säga att sport- och påsklovet är så mycket att fira för när man jobbar men det räcker för att kunna orka fortsätta kämpa med skolan.

Förlorar jag dig förlorar jag allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0