Usch!

Det börjar närma sig studenten nu, vilket märks. Det känns som att vi har 1000 saker som ska vara färdigt tills vi slutar. Projektarbetsrapporten ska vara inne på fredag nästa vecka, och det känns som att vi bara är halvvägs ... Åh vad jag vill gräva ner mig någonstans och inte komma upp förrän på dagen vi tar studenten!!

Iaf, sov hos Toni inatt. Somnade tidigt vilken var väldigt skönt kände jag när jag vaknade för jag var inte alls trött. Åkte till Lernia Bemannings kontor för att gå på en intervju ang sommarjobb, hoppas hoppas! Det kändes bra, jag sa inget som jag inte borde sagt och jag gjorde inte bort mig så det var ju bra iaf. Nu är det bara att vänta.

Imorgon är det torsdag vilket innebär kort dag för mig, går från 9.30 - 11.30. Ska dock övningsköra imorgon men det är bara i ca en timme så det är ingen fara. Sen hem och plugga som ett djur, blä!

Nu hade jag tänkt sova, forever alone. Var med Toni igår men känns lika tomt som om vi inte hade setts på månader, usch vad man kan sakna någon!
I vilket fall som helst, Godnatt på er små söta människor!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0