Onsdag

Kände att jag inte stavade så bra på det förra inlägget, dumma autocorrect... My apologies!
Men i alla fall, ligger i sängen med min fina, som dock ska till jobbet snart och jag ska hem. Det blir så konstigt när han jobbar kvällar, man hinner liksom inte umgås. Idag var jag ju ledig men annars när jag går i skolan hinner vi träffas i typ 2 timmar på morgonen, knappt det. Men men, han måste ju få jobba. Helgerna blir därför viktiga, klarar inte av att inte träffa han mindre är två dagar i veckan, det går bara inte. Hade jag fått bestämma hade vi vart tillsammans hela tiden men det funkar ju inte så.

När jag kommer hem ska jag fila på min projektrapport och skriva resultat och diskussionen, ser inte fram emot det direkt men den ska som sagt vara inlämnad på fredag!

Skriver kanske mer sen, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0