No one does it better

Just nu ligger jag i sängen och längtar efter Toni. Jag vill sova tillsammans med han varje natt, jag sover så mycket bättre med han bredvid mig. Jag sover tryggt liksom, drömmer jag en mardröm har jag han att klamra mig fast på. Bättre pojkvän finns inte!

I alla fall, idag har jag varit på jobbet och sen övningskört hela eftermiddagen i princip. Det känns bättre och bättre varje gång men har fortfarande en bit kvar innan jag kan få mitt körkort.

Imorgon ska jag jobba, igen. Ska jobba på tisdag också, SEN kan jag äntligt få lov i 3 dagar och sen jobba helgen igen. Kommer visserligen vara ledig två helger i rad sen så det är väldigt skönt.

Häromdagen föreslog Toni att jag skulle börja spela World of Warcraft, just för att de dagar som han jobbar kväll kommer vi typ inte kunna träffas, så han menade på att om jag började spela wow så kan vi spendera lite quality time tillsammans... Never gonna happen! Inte ens om jag ville börjar spela så hade jag gjort det... Haha.

Iaf, nu ska jag gå och lägga mig. Somliga ska ju upp och jobba imorgon.
Ni får ha d gatt så länge!
Puss

Klockren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0