Im up!

Och jag kommer inte komma försent till engelskan, go me! Är dock riktigt trött, hade världens mest konstiga natt. Somnade runt halv 11, drömde en riktigt wierd och läskig dröm från en film jag sett tror jag, med demonbesatta barn, så jävla sjukt. Knäckte ben hit och dit , fyfan. Vaknade vid exakt 00.00... Jävligt äckligt. Jag har trott att det finns typ "andar" i mitt rum, har faktiskt känts som att någon/något tatt mig på armen och smekt mig på kinden så har har lite svårt att sova ensam i vanliga fall, och den här drömmen gjorde ju inte saken bättre ... Så låg och vände och vred mig, somnade om och vaknade om vartannat fram till typ halv fyra. Så jag är rätt död idag! Fy.

I alla fall, taggar först engelskanationella prov idag, sen religion sen slutar jag. Ska dock ha körlektion men kommer inte hem efter tre idag i alla fall så det är gött!

Ha en superdag, puss!


Kommentarer
Postat av: Lizette

De är bara och ringa så kommer jag och räddar dig :) <3

2012-05-08 @ 13:25:01
Postat av: Malin.

Ska göra det nästa gång (a) <3

2012-05-09 @ 22:54:01
URL: http://mrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0