God damn you're beautiful

Jag borde egentligen skriva en rapport i religionen om abort och homosexualitet, skillnaden mellan islam och den kristna tron, men jag känner det får vänta för jag måste få skriva av mig.
Det är snart 1,5 år sen jag och Toni blev tillsammans. Varje gång jag tänker på han bubblar det i magen på mig, jag kan inte sluta le och ser säkert hur fånig ut som helst. Jag kan inte hjälpa det, jag är bara så otroligt kär.
Precis som alla andra förhållanden finns det perioder som är mindre bra. Vi har haft några sådana men har tillsammans klarat oss ur dem eftersom vi aldrig har gett upp våran kärlek även om det har varit svårt. Det tycker jag betyder något som är något stort, och det är djupt. Kärlek är vad det är. Riktig, äkta kärlek.
Jag vet att jag på långa vägar inte är perfekt och att jag är lite virrig och halvt senil men jag vet också att Toni älskar mig för den jag är, på samma sätt som jag älskar honom. När man älskar någon på riktigt älskar man även dess brister för är dem tillsammans med ens bästa sidor som gör en till den man är.
.
Ville bara försöka beskriva hur jag känner, det går liksom inte förklara kärlek.
Toni, jag älskar dig. Jag vill vara med dig föralltid, det finns ingen som är så bra för mig som du. Bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0