Gårdagen

Igår var jag i stan med Oskar och köpte skor till studenten och balen. Självklart blev det lite käk och fika på det med, trevligt! Senare på kvällen var jag på bio Vera och Elin. För första gången på 18 år har jag sett Titanic vilket jag nog inte borde gjort egentligen, bara satt och grät den sista timman ungefär. Galet bra film, så är glad att jag såg den. Efter det skulle vi vänta på Elins pojkvän Andreas så vi gick till Berså och kollade på små fjortisar som stod och juckade mot varandra på dansgolvet , riktigt pinsamt! Haha, iaf, sen åkte jag med Toni hem och sov hos han. En bra dag helt enkelt.

Nu ska jag hem och bara ta det lugnt, kanske jobba med projektarbetet om jag orkar. Skriver kanske sen, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0